Monday, July 9, 2012

Motivation wall

Aegajalt on mul vaja endale ikka meelde tuletada, et kes ma olen ja mida ma tahan. Kus ma olen ja kellega ma olen. Ning kust ma tulin ja kuhu ma (edasi) lähen. Ning kõigi selle peale ja alla kõlab veel "miks".

Eile oli pühapäev, 8. juuli ja see tähendas vaid kahte asja. Viisime Kevinile auto tagasi. Tegime ka Kevinile teene ning korjasime ta aiast viigipuult kõik viljad ära (ta ise ei söö neid - ütleb, et ei paku pinget). Sealt edasi vurastime Jack London Square'ile, kus igal pühapäeval on farmers market, et osta värskeid vilju ja marju. Taas valisin kompoti-moosi tegemiseks värskeid aprikoose, nektariine ja ploome. Tahtsin õhtusöögiks teha ka herne-mündi püreesuppi, aga hernestel pole hooaeg ja piparmünti ei leidnud.

Siis jalutasime kaks kvartalit üles, et minna Sinise Pudeli kohvipoodi. Käisime seal ka üleeile hommikul. See on väike koht, mis alustaski nurgapealse kohvipoena, aga nüüd on levinud üle maa. Ostsin ka väheke ube, mida Eestisse kaasa võtta. Aga täna hommikuse seisuga on selline tunne, et see pakikene jääb siia ja tuleb uus osta.

Siis viis tee meid veel kaks kvartalit edasi ühte õllebaari, Beer Revolution, kus proovisin erinevaid IPA-sid. Alguses plaanisime seal olla vaid "ühe õlle", kuna kõht tühi ja nii.. Aga siis tulid sinna Tema sõber Mario, koos oma naise Bailiga, kuna mõlemad olid huvitatud ühe eestlanna nägemisest. Päike paitas me päid ja põski ja see oli hea. Hiljem käisime ka neil külas ja siis sõidutati meid tagasi me rataste juurde, kust siis küpsenud viljade ja salatitega tagasi koju vurasime.

Aeg pannkookideks.
Kama ja kaneel ja keefir ja nood samad "õnnelike kanade õnnelikud munad" ja värske moos ja rõõmu kui palju.

Õhtu saabus vara ja uni sai magus.

Täna hommikul oli mingi jonn ja pidin selle ära jooksma ning parki maha jätma.
Nüüd on juba parem. Sõime pannkooke ja äkitselt tõi Ta kaks pitsi Vana Tallinnaga. See tõi hea biidi jälle tagasi.
Väljas on ilm pilves ja isegi pisut jahe, kuigi lubas vastupidist.
Aga ehk ilm selgineb, siis taas SF tänavate vahele ekslema ja eksima.


Nii lühike tänane (eilne) lugu saigi.

Soovin head.

No comments:

Post a Comment