Thursday, June 21, 2012

Täna on teine biit

Tänane ärkamine on olnud vaevaline. On siiamaani. Keha valutab ja on kange. Ja millegipärast on sisemine tempo-tuju kah madal. Isegi kurb.
Mul on mõned mured, aga kuna ma muretseda ei taha (sest et see on nagu kiiktooliga kiikumine - liigub küll, aga edasi ei liigu) siis ma nendega veel ei tegele. Kuniks nad otseselt oluliseks ei muutu. Einoh, nad on olulised küll, aga.. veel pole probleem.

Ja ma higistan. Ma muidu kunagi ei higista. Ei saunas, ei pikamaa jooksul, ei üldse. Ja nüüd on mu keha pidevalt sticky. Täiesti uus kogemus. Käin koguaeg käsi pesemas, et enda enesetunnet parema ja puhtamana hoida. Uih.

Eile sai palju maad kaetud.
Alustasime päeva mate-rituaaliga. Tema parim sõber Ashwin (kelle toas ma siin olles ööbida saan - ma olen talle väga tänulik selle eest!) oli siis niiöelda selle tseremoonia läbiviija. Seal on kindlad reeglid, millest mul polnud õrna aimugi. Erinevad nimetused. See oli väga huvitav kogemus.

Peale seda sõitsime Queensi. Absoluutselt teine maailm. Äkitselt pole kusagilt kuulda enam inglise keelt, pole inglise keelseid silte - kõikjal on ladina-ameerika rütmid ja biit.
Päeva esimene söök oli Kuubas: riis ja oad, mingi mannalaadne küpsetis, mingi banaanisugulane fritüüritud ja mingi juur küüslauguõlis.

Siis läksime piirkonda nimega Flushing. Ehk siis Chinatown. Kui Manhattanil olev Chinatown on rohkem selline visuaalsem vist siis, siis Flushing ongi päris hiina.

Siin on käibel ka kahe-dollarilised. Küll aga mitte nii väga kasutatud. Umbes nagu meil krooni-ajal ühekroonistega oli. Ma mõtlen siis paberrahasid. Ashwin tahtis pangast neid kaheseid välja võtta. Meie Patrickuga ootasime fuajees. Ütleme, seal oli paarkümmend inimest. Äkitselt avastasime, et.. me oleme ainsad inglise keelt rääkivad inimesed seal.

Hiljem tuleb update.
Lähen nüüd välja mängima.

No comments:

Post a Comment