Friday, March 19, 2010

Ma püüan teha nii...

... et alates homsest ma ärkan enne kui kellal PM ette on tulnud. See laisklemine tuleb viivitamatult ära lõpetada!

Mis mind täna ees ootab? Kell kaheksa Sophien Saeles "Happy Systems" ja siis Camille' pool Jos'i ärasaatmispidu. Kuhu ta läheb, või millal, või kauaks - ma veel ei tea. Aga eks siis näis.

Nüüd tahaks veel toa ära koristada - tolmurullid ajavad üksteist taga ja mina vaatan nukralt pealt. Siis lõpetuseks veel nurkades plaksutada ja ongi jälle elule äratatud need energiad.

Hetkel kuulan: "Rusty Nails" - väga maitsva biidiga lugu ühelt Franzi vinüülilt - by Moderat. Kuula ka. Lihtsalt ebareaalselt nii hea. Ja kui ma nüüd veel videot ka nägin - puhhhh!

Mõtlen täna Krahli peale. Neil esikas. Soovin head!

Naudi!
Naudin!
Naudime!

No comments:

Post a Comment